Τα Κυπριακά Ταχυδρομεία, μέσα στα πλαίσια του στρατηγικού τους στόχου για επέκταση των δραστηριοτήτων τους αλλά και της διεύρυνσης της κοινωνικής τους πολιτικής, σε συνάρτηση και με τη γενική πολιτική για βελτίωση της ποιότητας των δημόσιων υπηρεσιών που προσφέρει το κράτος στους πολίτες, παρέχουν από την 1 Ιουλίου 2015, Υπηρεσίες Κέντρου Πολίτη (ΚΕ.ΠΟ.).
Για την παροχή των υπηρεσιών ΚΕ.ΠΟ., λήφθηκε υπόψη η αξιοποίηση του υφιστάμενου ταχυδρομικού δικτύου, ένα δίκτυο οικείο και εύκολα προσβάσιμο στον πολίτη. Για το σκοπό αυτό ανακαινίστηκαν και αναβαθμίστηκαν τα τέσσερα Επαρχιακά Ταχυδρομικά Γραφεία, Λευκωσίας, Λεμεσού, Λάρνακας και Πάφου , έτσι ώστε να δημιουργηθούν χώροι φιλικοί προς τους επισκέπτες και χρηστικοί ως προς την εξυπηρέτηση τους.
Στόχος της λειτουργίας των ΚΕ.ΠΟ., είναι η παραχώρηση δυνατότητας στον πολίτη να εξυπηρετείται στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό για μεγάλο μέρος των υπηρεσιών του δημοσίου από ένα σημείο εξυπηρέτησης, αποφεύγοντας έτσι την μετακίνηση του από μια υπηρεσία στην άλλη καθώς και την αχρείαστη γραφειοκρατία.